Deviant Logo

Dobra strona firmowa

Dobra strona firmowa

Posiadane firmowej strony internetowej jest w dzisiejszych czasach niemal koniecznością. Podczas gdy dziesiątki milionów Polaków poszukuje informacji, produktów i usług w sieci, aż 51% firm nie ma swojej strony internetowej!

Firmowa strona www, gdy tylko jest odpowiednio zbudowana i dobrze pozycjonowana może przynieść właścicielowi wymierne korzyści np. w postaci nowych Klientów i zleceń. Proporcjonalnie koszty założenia, prowadzenia i reklamowania strony internetowej są niższe niż np. kampanie reklamowe z wykorzystaniem billboardów, spotów w telewizji czy reklam na autobusach. Firma która nie posiada swojej internetowej wizytówki ustępuje miejsca konkurencji, która zgarnia znaczną część zainteresowanych właśnie z Internetu.

Dobra strona firmowa powinna być atrakcyjna graficznie, ale nie może odwracać uwagi internauty od oferty firmy. Musi być intuicyjna, jak najlepiej przedstawiać ofertę firmy oraz rzetelnie przedstawiać firmę internaucie, co zachęci go do skorzystania z usług danej firmy teraz lub w przyszłości.

Dodaj komentarz

Sprawdź także: