Deviant Logo

Dynamics 365- jak to działa?

Nowoczesne technologie zdominowały świat. O tym, czy jest to pozytywne czy też negatywne zjawisko można by dyskutować długo i za pewne bardzo emocjonalnie. Nie ulega jednak wątpliwości fakt, że każdy, kto chce stać na czele mniejszej lub większej firmy, musi mieć chociaż szczątkowa wiedzę dotyczącą najnowszych rozwiązań.

Microsoft przedstawia ciekawą propozycję, Microsoft Dynamics 365, która ma usprawnić działanie przedsiębiorstwa na niemalże każdym polu. W skrócie można by powiedzieć, że jest to połączenie systemów CRM (Customer Relationship Management) i ERP (Enterprise Resource Planning). Jednak takie stwierdzenie absolutnie nie wyczerpuje tematu. Microsoft Dynamics 365 to aplikacja, którą w zależności od etapu na jakim jest firma i naszych potrzeb możemy modyfikować. Istnieje 7 obszarów, które obejmuje aplikacja i o które możemy ją poszerzać.
Dynamisc 365 for Sales – ma an celu zwiększenie sprzedaży i dochodowości. Do narzędzi tej opcji należą między innymi: zintegrowane katalogi, rozbudowana analityka, automatyczne tworzenie ofert sprzedaży, biblioteki materiałów sprzedażowych i marketingowych, kampanie marketingowe, szczegółowe informacje dotyczące obecnych i potencjalnych klientów.
Dynamisc 365 for Customer Service – wielopłaszczyznowa i wielokanałowa obsługa klienta, daje możliwość szybszego reagowanie i podejmowanie pewnych działań z wyprzedzeniem, oczywiście wszystko to, by zadowolić klienta. Narzędzia: bazy klientów wraz ze szczegółowymi informacjami na ich temat, pulpity samoobsługowe, zarządzanie zasobami(pracownicy, lokalizacje, narzędzia), workflow, analiza i raporty dotyczące świadczonych usług, planowanie działań.
Dynamisc 365 for Operations – system obsługi biznesowej przedsiębiorstwa (klasa ERP). Dotyczy produkcji, projektowania, finansów, magazynów, logistyki, kadr i IT.
Dynamisc 365 for Field service – planowanie usług terenowych, odpowiednie narzędzia dla pracowników mobilnych, mapa zgłoszeń i konieczne aktualizacje, zarządzanie zapasami, zautomatyzowane kalendarze i plany wizyt.
Dynamisc 365 for Project Service Automation – jego celem jest takie zarządzanie projektami, by zyskać znaczą przewagę nad konkurencją. Narzędzia: kosztorysy, szablony optymalizacja pracy konsultantów, faktury, współpraca z systemami finansowymi w firmie.
Dynamisc 365 for Marketing – łączy w sobie sprzedaż i marketing, a raczej uzależnia ją od sprawnych działań marketingowych.
Dynamisc 365 for Customer Insights – przekształca dane o klientach w szczegółowe informacje, które pozwolą stworzyć spersonalizowaną ofertę.

Comments are closed.